6 aplicatii pe care trebuie sa le descarci daca ai iPhone si esti #phoneaddicted 


Folosesc iPhone și sunt super mulțumită de el! Sigur nu o să mai revin la altă marcă de telefoane prea curând.

În timp, am descoperit o grămadă de aplicații bune și foarte bune, care te pot ajuta.

Am selectat din toate folderele mele cu aplicații numai pe cele care sunt #musturi.


Prima, și cea mai utilizată, este Snapchat. Ador aplicația aceasta! Mă ajută să descopăr viața reala a bloggerițelor, actrițelor sau a cântăreților. 

Tot ce trebuie să faceți este să puneți poze sau videoclipuri, care apar la povestea voastră doar 24 de ore, în care le arătați prietenilor exact ce faceți în momentul respectiv.

Cu cât postezi mai multe snapuri, cu atât punctajul tău crește mai mult. 

Pe mine mă găsiți pe snap cu numele de stefi1228.


A doua, este Instagram.

Nu m-am ocupat foarte mult de contul meu de instagram, dar vreau să încep să îl iau mai în serios! Îmi place mult să fac poze și Insagramul este platforma perfectă să le public.

Acolo puteți să vă urmăriți, atât prietenii, cât și persoanele pe care le admirați, din țară sau din afară.

Voi publicați fotografii sau videoclipuri, care rămân acolo cât timp doriți (asta dacă nu vă decideți să le ștergeți) și prietenii vă pot lăsa likeuri și comentarii.

Bineînțeles că și eu am Instagram și mă numesc stefaniaacoman.


Chiar dacă Instagram are filtre și toate setările necesare pentru a îmbunătăți o poză, eu folosesc VSCO

Are o grămadă de filtre foarte frumoase și, de asemenea, setările sunt mult mai complexe. Aici găsiți un mini tutorial pentru folosirea acestei aplicații, dar și altele care v-ar putea ajuta.


YouTube-ul este aplicația perfectă pentru momentele în care vă plictisiți și vreți să vedeți ultimele clipulețe postate de oamenii care au decis să își deschidă un canal. De asemenea, puteți să căutați tutoriale, unboxing-uri sau review-uri despre absolut orice.

Mă gândesc și eu să ma apuc de vlog, dar încă nu sunt ferm convinsă că am timp să fac și asta.


Dacă sunteți posesorul unui iPhone /iPad/MacBook/iMac sau al unui alt produs de la Apple, știți că muzica trebuie descărcată cu bani.

Pentru asta, eu vă prezint PlayTube! Este o aplicație care vă ajută să ascultați muzică fără internet. Tot ce trebuie să faceți este să  ascultați melodia o singură dată cu internet, pană ce chenarul acela de la timp se face portocaliu.

Din câte știu eu, PlayTube nu se mai găsește acum în AppStore, dar au scos o aplicație similară! Este vorba de iMusic:



Shazam ne ajută să găsim anumite melodii. Tot ce trebuie să faceți este să deschideți aplicația și să o lăsați câteva secunde să asculte melodia al cărei nume vreți să îl aflați.

Merge de fiecare dată!

Un detaliu foarte important, pe care am uitat să îl specific mai sus, este că totate cele 6 aplicații sunt free.

Acestea sunt 6 cele mai utile aplicații pe care fiecare posesor de iPhone ar trebui să de descarce. Vă ajută de fiecare dată și vă fac telefonul mai ultil! Pinky promise!

      Instagram:https://www.instagram.com/stefaniaacoman/                Snapchat:stefi1228

6 gânduri despre &8222;6 aplicatii pe care trebuie sa le descarci daca ai iPhone si esti #phoneaddicted &8221;

  1. Ai putea face un articol despre o zi importanta a vietii tale care te-a marcat sau care te-a schimbat intr-un fel. Sau daca nu, poti spune ce te-a ajutat sa ajungi persoana de azi.
    Cum vrei tu, au fost parerile mele!
    Te pup

    Apreciat de 1 persoană

Lasă un răspuns

