Set cadou Avene | Impresii


Am primit de curand un set de la Avene. Ma bucur super mult ca am avut ocazia sa incerc si acest brand de produse cosmetice!

Apa micelara Cleanance este in varianta de 100 ml (adica este destul de mica). Este mai bine, pentru ca am timp sa imi fac o impresie despre ea, fara sa fiu nevoita sa folosesc o tona de produs ca sa o termin mai repede!


Imi place mult, pentru ca imi matifiaza fata dupa folosire, lasa tenul foarte curat si intra repede in piele dupa aplicare.

Fata de celelalte ape micelare (am mai testat Auchan, Garnier si Nivea), aceasta chiar curata foarte bine tenul!

Insa, cel mai bine merge in combinatie cu produsul cu care a venit: TriAcneal EXPERT

Aceasta crema (sau emulsie cred ca se mai numeste), ajuta foarte mult! Stiu ca se foloseste dupa ce ti-au disparut cosurile, pentru a elimina urmele si petele, dar eu o folosesc inca de acum! Mi se pare ca aceasta crema cicatrizeaza cosurile, dar are si un inconvenient: are pigment galben si lasa o culoare neplacuta pe ten si, de asemenea, lasa tenul destul de incarcat! 


Eu o folosesc seara, dupa ce m-am spalat si mi-am curatat tenul bine.

Pe aceasta o am in varianta de 30 ml.


P.S: Stiu ca acest articol nu este din seria ‘BTS’, dar il aveam pregatit de mai mult timp si trebuia sa il public! Dar, daca vreti, puteti pune aceste doua produse (care au dimensiuni mici) in ghiozdan, alaturi de o discheta demachianta.

Lasă un răspuns

