Must have-ul toamnei | Iarna incepe sa se simta

Știu că iar am omis să postez o perioadă mai lungă de timp, dar acum sunt aici, pregătită să vă prezint un outfit foarte comod și, totodată, care atrage privirile celor din jur!

Începe să se simtă frigul, iarna se apropie și eu v-am pregatit un outfit perfect pentru vremea rece!

Să fiu sinceră, am construit această ținută în jurul cizmelor, pentru că sunt must have-ul meu pentru toamnă și iarnă. Le-am luat recent de la Otter.ro, la un preț accesibil. Găsiți link jos.

Cămașa albă este și ea foarte interesantă în combinație cu cizme negre și vestă gri, tocmai de aceea alegând să le mixez așa! 

Revenind la cizme, cred că fiecare dintre noi ar trebui să dețină măcar o pereche neagră, simplă, ușor de introdus în orice outfit, mai ales că sunt și foarte utile! Sunt din cauciuc, deci sunt impermeabile! Asta caut la majoritatea încălțărilor pe care le cumpăr- IMPERMEABILITATE! Sunt și super călduroase! 

Cămașă: –

Blugi: PULL&BEAR

Vesta/Cardigan: LASHEZ

Cizme: http://www.otter.ro/cizme-epica-negre-din-pvc

Cu siguranță săptămâna aceasta voi mai posta un articol, care sper să vă placă! Nu uitați să vă abonați și să dați share pe Facebook! Vă mulțumesc mult pentru că ați citit până la final!

Pentru colaborări, mă puteți contacta prin email, la stefania_teodora02@yahoo.com


Lasă un răspuns

