De ce iubesc/urasc acest anotimp | First winter together 

Este prima iarnă despre care vă scriu pe blog și sunt super fericită că pot să vă împărtășesc experiențele mele!

Cu siguranță, o să vă povestesc totul în detaliu, dar, pentru început, o să scriu despre sărbatori- de ce îmi plac/de ce nu îmi plac.

Nu îmi place iarna pentru că e frig! Trebuie să te îmbraci super gros, să arăți groaznic, pentru că e frig. Ziua este super scurtă și nu ai timp să faci nimic! La 16:00 deja nu mai e lumină și îmi e greu să fac poze. Fiind la școală după-amiaza, mereu vin pe întuneric și nu îmi place. 

Dar, acum să fim serioși, cui nu îi place să primească tot ce își dorește? Mie îmi place Crăciunul mult! Este sărbătoarea mea preferată, pentru că toată familia se reunește, o zi pe an o petrecem împreună,  vorbim, râdem… Sunt cele mai frumoase clipe, de care ne aducem aminte tot restul anului cu zâmbetul pe buze.

Sărbătoarea mea preferată este Sf.Ștefan, pentru că este ziuaaa meaaa de nume. Primesc și aici destule cadouri, sărbătoresc împreună cu prietenii și familia și petrecerea de Crăciun se prelungește, deci, cu încă două zile. 

Și, în cele din urmă, Revelionul. Este super tare și toată lumea petrece, se simte bine și toți au același vibe pozitiv.

Am ales special acest outfit, care este și foarte călduros și confortabil. M-aș îmbrăca așa pentru aproximativ orice situație: școală/vizită la prieteni/o ieșire în oraș.

Puloverul este din H&M, pantalonii din Mango, teneșii sunt Converse, ochelarii Calvin Klein și ceasul Orient.

2 gânduri despre &8222;De ce iubesc/urasc acest anotimp | First winter together &8221;

Lasă un răspuns

