AM REUSIT SI ACUM SUNT FRUMOASA | #HealthyFoodIsMyBestFriend

Primul pas în a fi frumoasă este ca tu să te vezi așa! Dacă TU ai o părere bună despre propria persoană, te asigur că nimeni nu îți va distruge încrederea de sine!

Unii dintre voi știți că anul 2016 a însemnat pentru mine schimbare. Am reușit într-un final să scap de cele 20 de kilograme care îmi făceau viața mai urâtă și care îmi distrugeau părerea bună despre mine. Eram atât de pasionată de mâncare, da, de mâncare, mâncam o ciocolată pe zi și, săptămânal, un meniu la KFC. 


Asta până într-o zi, când mi-am spus că e cazul să mă opresc. Eram hotărâtă să mă schimb complet. Aveam 14 ani și, chiar dacă eram înaltă, numărul kilogramelor era foarte mare. 


După 3 luni în care am renunțat complet la sucuri, dulciuri, chipsuri, fast food și toată mâncarea nesănătoasă, după 3 luni în care mergeam la KFC sau Mc, la vreo cofetărie său oriunde, și îmi luam salata sau, uneori, nimic, s-a produs schimbarea. Chiar și de ziua mea am hotărât să nu mănânc nimic și am rezistat.


Am reușit să dau jos cele 20 de kilograme și eram mândră de mine. În sfârșit, îmi plăcea cum arătam și complimentele celor din jur au început să apară. 


Și după o jumătate de an, primesc mesaje de la persoane cunoscute sau necunoscute, care mă întreabă ce dietă am ținut, cum am reușit să slăbesc, sau cât am dat jos. De fiecare dată, încep prin a aminti de ambiție și de determinare. 


Sper că v-a plăcut primul articol din seria #HealthyFoodIsMyBestFriend și dacă vreți să mai scriu articole în care vorbesc de dieta pe care am ținut-o sau să vă mai arăt rețete, lăsați un comentariu. 

Lasă un răspuns

