APROAPE UN AN DE CAND AM BLOGUL | DE CE AM ALES BLOGGING-UL? 

Pentru că s-a făcut aproape un an de când am creat acest blog, m-am gândit să vorbim numai despre el în articolul de astăzi.

Mulți mă întreabă de ce blog? 

Am ales să îmi creez un blog pentru că îmi place să scriu, să vă transmit gândurile și ideile mele și, chiar dacă mulți nu înțeleg această alegere, pe mine mă reprezintă.

De ce fashion blog? 

Este foarte simplu! Pentru că îmi plac hainele, îmi place să le combin, îmi place să creez ținute, este vorba doar despre creativitate, despre bun-gust.

Foarte mulți, copii mai ales, nu înțeleg ideea de a-ți exprima liber opinia, de a trăi într-o țară liberă și sunt învățați de părinți că ei au voie să se exprime doar pe Facebook și că nicio altă platformă de socializare nu este ok. În felul acesta apar haterii, care, credeți-mă, sunt foarte mulți.

De ce m-a atras mediul online? 

Pentru că suntem în secolul XXI, pentru că tehnologia evoluează constant și îmi place să țin pasul cu ea. 

Ce vreau să spun este că în anul 2017 tehnologia a ajuns departe, mediul online este din ce în ce mai populat și o să întâlnim tot mai mulți copii care fac vlogging, blogging, vine-uri pe Facebook etc. , iar noi ar trebui să fim deschiși, să îi încurajăm, să îi susținem și să ne oprim din a-i critica!

Mă bucur că a trecut deja un an de când îmi scriu pe acest blog gândurile, opiniile și vă arăt evoluția mea și sper să continui mult timp de acum înainte, să crească mai mult traficul, să am mai mulți cititori și să vă arăt ținute din ce în ce mai bune! 

Lasă un răspuns

