DIGITAL DIVAS 2017 | PREMII SI IMPRESII

Sunt aici, la Palatul Bragadiru, la conferința Digital Divas by Avon și am super mari emoții.Este prima dată când particip la un eveniment de genul și sunt impresionată.


Lumea este foarte cool, toți oamenii socializează între ei, muzica este foarte bună și eu, personal, mă simt super bine.

Abia aștept să întâlnesc și eu alți bloggeri pe care îi urmaresc de super mult timp și care mă inspiră. I’m so excitedddddd!!


Voiam să vă spun că sunt suuuper atenți la detalii, totul este organizat suuper fain și abia aștept să înceapă. Momentan, stau aici, în sală, așteptând să sosească toți invitații.

Deja au trecut câteva ore de când a început conferința și m-am întâlnit cu o grămadă de bloggerițe, care, apropos, sunt minunateeee: Ioana Grama, Ștefana de la The Pretty Blossoms, Barbara Langellotti, Andreea Retea și muuulte, multe altele.

Cel mai tare mă bucur că am cunoscut-o pe cea care mă inspiră, pe bloggerul pe care l-am urmărit de prima dată, și anume Ioana Grama. Este cea mai fericită și mai deschisă persoană pe care am cunoscut-o vreodată și sunt cea mai fericită că am avut ocazia să o cunosc!!!


Voiam să vă spun cât de frumos este să socializezi cu oameni care au aceleași pasiuni ca și tine, cu oameni pe care îi vezi doar pe ecranul telefonului și pe care îi urmărești constant, cât de frumos este să aveți multe subiecte de discuție… 


Emoțiile au trecut de câteva ore, imediat ce am ajuns aici am reușit să socializez și să mă integrez.


Am ramas și la gală, așa că haideți să vă spun și cine a fost premiat.

Young Diva in Fashion Blogging

  • 1st PRIZE – The Voguish Signature
  • 
2nd PRIZE – Ruxandra Rizea
  • 3rd PRIZE – Last Minute Couture

Young Diva in Beauty Blogging

  • 1st PRIZE – The Daily Fashion Inspiration
  • 2nd PRIZE – Behind The Mirror
  • 3rd PRIZE – Farmacistul De Serviciu

Most Active Beauty Blogger

  • 1st PRIZE – Andreea Balaban
  • 2nd PRIZE – dyRogue
  • 
3rd PRIZE – Denisa Sima M.

Most Active Fashion Blogger 

  • 1st PRIZE – Sandra Bendre
  • 
2nd PRIZE – Indiechase
  • 
3rd PRIZE – Xcentrica

Best Women Website 

  • 1st PRIZE – A List Magazine by Andreea Esca
  • 2nd PRIZE – ELLE
  • 
3rd PRIZE – AndreeaRaicu.ro

Best Use of Photography in Fashion and Beauty Blogging 

  • 1st PRIZE – Dana Rogoz
  • 2nd PRIZE – Alina Ceusan
  • 
3rd PRIZE – Laura Cosoi

Best Use of Video in Fashion and Beauty Blogging

  • 1st PRIZE – Andreea Balaban
  • 2nd PRIZE – Alina Ceusan
  • 
3rd PRIZE – Ioana Grama

Best Facebook Page of Beauty & Fashion Blogs 

  • 1st PRIZE – Alina Ceusan
  • 2nd PRIZE – Ioana Grama
 
  • 3rd PRIZE – Sanziana Negru

Best Instagram Account (in Fashion & Beauty)

  • 1st PRIZE – Ioana Grama
  • 
2nd PRIZE – Alina Ceusan
  • 
3rd PRIZE – Fabulous Muses by Diana Enciu & Alina Tanasa

Best Fashion Blog

  • 1st PRIZE – Alina Ceusan
  • 2nd PRIZE – Fabulous Muses
  • 
3rd PRIZE – Dana Rogoz

Best Beauty Blog

  • 1st PRIZE – Sanziana Negru
  • 
2nd PRIZE – Special Koko
  • 3rd PRIZE – Dana Sota

AVON Award for Social Causes

1st PRIZE – Oana Brătilă

People’s Choice Award 

1st PRIZE – Ioana Grama

The Digital Diva of The Year 

1st PRIZE – Dana Rogoz

Felicitări fetelor pentru premii și sper din suflet ca anul viitor să câștig și eu ceva!


Dacă ați citit până la capăt, vă mulțumesc mult! Puteți da un share pe Facebook și să vă abonați dacă vreți să vedeți mereu ce postez.

2 gânduri despre &8222;DIGITAL DIVAS 2017 | PREMII SI IMPRESII&8221;

Lasă un răspuns

